Репутація у благодійності
Блогери та медійні особистості будують власний бренд, великі компанії будують бренд марки або продукту, благодійні організації також починають дивитися в цю сторону, вибудовуючи власний бренд й імідж організації.
"Здебільшого ми згадуємо про репутацію, коли вже щось сталося і треба працювати з наслідками. Але ефективніше було б заздалегідь проаналізувати можливі репутаційні ризики, розробити стратегію дій, а ніж потім прикладати надзусилля аби загасити пожежу чи намагатися відбудувати знищену довіру до бренду.
Я вважаю, що своїй репутації та усвідомленій побудові бренду благодійні фонди приділяють недостатньо уваги.
Причини різні, але головним є те, що у нас поки немає сформованої та загальноприйнятої культури благодійної діяльності, мережування, співпраці та партнерства, які б базувалися на зрозумілих принципах та стандартах, в тому числі й етичних" - коментує питання репутації благодійних організацій директорка dobro.ua Ірина Гуцал.