Запитання та відповіді

Загальні питання

Я – зареєстрований користувач dobro.ua. Чи можу я опублікувати свою історію/ благодійний проект і зібрати кошти на цьому сайті?

На сайті dobro.ua проект може опублікувати лише Оператор Допомоги – партнерська юридична організація, їх перелік Ви можете побачити тут: https://dobro.ua/member/operators/. Ми не приймаємо заявки про допомогу від фізичних осіб напряму – це суперечить правилам нашої роботи. Якщо Вам потрібна допомога, будь ласка, знайдіть собі Оператора Допомоги, який підтримує Вашу історію, опублікує її на сайті і почне збирати кошти.  

Чи може благодійний фонд, якого немає в переліку Операторів Допомоги, опублікувати мій проект на dobro.ua?

Ні, не може. Проект на dobro.ua може опублікувати лише акредитований Оператор Допомоги, із яким dobro.ua уклала договір про співпрацю, і який після успішної раелізації проекту прозвітує про використані кошти.

Які документи потрібні для публікації моєї історії/ проекту на dobro.ua і початку збору коштів?

Для того, аби Оператор Допомоги (ОД) зміг опублікувати Вашу історію на dobro.ua, Ви маєте надати йому основні документи:

1) документ, що засвідчує особу,

2) рахунок, згідно якого буде здійснюватися збір коштів,

3) документи, що засвідчують діагноз (медичний висновок, виписка, епікриз, консультативний висновок тощо),

4) Вашу фотографію у високій якості.

Цей перелік документів може бути неповним, ОД може його доповнити.

У моємі місті немає благодійних фондів, до кого я можу звернутися за допомогою?

Ви завжди можете звернутися до наших партнерських організацій. Багато з них є всеукраїнськими і навіть міжнародними.

Про оплати та перерахування

Я перерахував кошти на проект онлайн із банківської карти. Як переконатися, що їх зараховано на проект?

Після успішного перерахування коштів Ваше пожертвування з’явиться в рубриці “Донори” проекту.

Я перерахував кошти через відділення банку. Коли кошти буде зараховано на проект?

Ваш платіж, як і будь-який інший платіж, здійснений через відділення банку, буде зараховано на проект упродовж трьох банківських днів та з’явиться в рубриці “Донори” відповідного проекту.

Я перерахував кошти, але не бачу себе в переліку донорів. Що робити?

Якщо Ви не знаходите свій платіж на сайті dobro.ua, просимо написати нам лист на support@ubb.org.ua, вказавши спосіб оплати, Ваші ПІБ і суму, яку Ви перерахували. Якщо платіж було здійснено онлайн з банківської карти, просимо також вказати перші 6 і останні 2 її цифри та орієнтовний час оплати.

Я хочу пожертвувати кошти на проект. Чи обов’язково мені реєструватися на сайті?

Для того, щоб здійснити платіж на сайті dobro.ua, реєстрація не обов’язкова, тоді Ваш платіж відобразиться як анонімний. Проте зареєстровані користувачі можуть користуватися особистим кабінетом, отримувати новини про підопічних, яким вони допомогли, створювати особисту кампанію зі збору коштів, тощо.

Про проєкти

Я не можу обрати проект, який хочу підтримати. Що робити?

У такому разі Ви можете здійснити пожертву у скарбничку відповідної категорії, тоді у нас буде можливість врятувати чиєсь життя, переспрямувавши необхідну суму зі скарбнички на проект.

Як обрати фонд, якому можна довіряти?

По-перше, в нього має бути сайт, де ви можете з'ясувати, з якими категоріями працює фонд і куди він витрачає благодійні кошти. Прозорий фонд не може збирати гроші на особисту картку, такий збір непрозорий і його неможливо проконтролювати.

На сайті обов'язково мають бути опубліковані детальні фінансові та описові звіти, мають бути опубліковані історії підопічних та актуальні контакти співробітників й керівництва фонду. В деяких невеличких фондів може не бути ресурсів на розробку сайту, в такому разі вся інформація має бути на сторінці офіційного пабліку в соціальних мережах, або надана в особистих повідомленнях на вашу вимогу.

Побачити в звітності такі статті витрат, як “заробітна плата співробітників” або “адміністративні витрати”, абсолютно нормально. В благодійності повинні працювати професіонали, які несуть відповідальність за якість своєї роботи. За їхні спеціальні навички, знання та велику відповідальність та психологічне навантаження вони мають отримувати заробітну плату.

Скільки грошей не соромно пожертвувати?

Одна гривня — це вже величезна допомога. І це не метафора. Регулярна пожертва в 30 гривень на місяць, тобто по гривні на день дозволить нам планувати роботу і допомагати максимально ефективно та швидко, особливо тоді, коли необхідно гасити пожежу і допомагати негайно.

Якщо ви можете дозволити собі більше — чудово, але краще розрахувати, скільки ви можете віддавати на благодійність щомісяця і підписатися на регулярний внесок, ніж відразу перевести велику суму. Але остаточне рішення за вами і будь-яка допомога важлива!

Про Кампанії. Як це працює

Що таке Кампанія?

"Кампанії" - це персональні ініціативи небайдужих людей-благодійників, які мають бажання підтримати будь-який з активних проектів на сайті dobro.ua та зібрати кошти, щоб прискорити його реалізацію.

Це не проєкти наших Операторів Допомоги і не проєкти dobro.ua

Хто може створити Кампанію?

Створити Кампанію може будь яка особа, організація чи група однодумців. 

Для цього треба бути зареєстрованим Користувачем . Зареєструватися можна тут - https://dobro.ua/member/registration.

Як створити Кампанію?

Щоб створити Кампанію потрібно заповнити обов’язкові поля у формі реєстрації Кампанії https://dobro.ua/campaign_create та вказати всю необхідну інформацію, після чого Кампанія потрапить на премодерацію.

Модератор dobro.ua може, у разі необхідності, звязатися з Ініціатором Кампанії за допомогою електронної пошти, щодо уточнення чи корегування наданої інформації. Якщо протягом 7 календарних днів Ініціатор не надасть відповідь чи не внесе необхідні зміні у власну Кампанію, модератор має право відхилити Кампанію і вона не буде опублікована на платформі dobro.ua.

Як зібрати Кампанію? Що для цього потрібно?

Треба зробити лише 4 кроки:

- обрати серед активних проєктів на платформі dobro.ua свій улюблений

- придумати назву, опис та обрати власну фотографію чи картинку для заставки

- зареєструвати нову Кампанію тут

- ОБОВ'ЯЗКОВО та НАДВАЖЛИВО - заохотити своє оточення у соціальних мережах чи особистих повідомленнях підтримати вашу Кампанію внесками будь-якого розміру!

Чи можу я запропонувати проєкт, який хочу зібрати, якщо його немає на dobro.ua?

Ви можете обрати для своєї Кампанії лише проєкт, який вже опублікований на платформі dobro.ua.

Кампанії створюються виключно на підтримку вже існуючих та активних проектів або проєктів-скарбничок.

Чи можу я у своїй Кампанії збирати кошти на банківську картку?

Ні, це заборонено Правилами, принципами та процедурами діяльності платформи dobro.ua.

Кампанії, в описі/новинах/коментарях до яких вказано альтернативні інструменти для збору коштів - наприклад номери особистих банківських карток чи посилання на будь-які зовнішні ресурси, окрім dobro.ua, будуть відхилені та видалені модератором.

На що витрачаються кошти, зібрані через Кампанії?

Усі внески на підтримку Кампанії одразу зараховуються на пов'язаний з нею проєкт, який був обраний при реєстрації Кампанії.

Їх одночасно можна побачити в розділі “Донори” і на сторінці Кампанії  і на самому проєкті, для підтримки якого вона створена.

Що може бути приводом для створення Кампанії?

Кампанія дає можливість будь-якій людині відзначати будь-який привід з користю для людей та усіх, хто потребує допомоги.

Це може бути День народження, Річниця, Весілля, Новий Рік чи будь-який особистий привід. Створюючи Кампанію, ви можете додати власний привід до списку вже існуючих.

Регулярні платежі

Як оформити регулярний платіж?

Ви можете підписатися на регулярний платіж, який буде списуватися з вашої карти автоматично, щоб:

Підтримати роботу всієї платформи dobro.ua

Підтримати проекти певної категорії:

  • Здоров'я
  • Освіта
  • Культура та спорт
  • Екологія та тварини
  • Підтримка громад
  • Наше мiсто


1. Як це працює: потрапляючи на сторінку регулярних платежів, ви зазначаєте у платіжному формулярі суму та періодичність списання коштів.

2. Ми просимо вас залишити ваш e-mail, для того, аби ви мали змогу відписатися від платежу, для цього сбережіть лінк, який ми вам надіслали. 

3. Після цього, банк у визначений Вами термін регулярно перераховуватиме гроші з Вашої картки на рахунок найдобріших справ.

4. Якщо платіж пройшов успішно, Ви побачите сторінку із подякою, а також зможете знайти своє ім'я (нік-нейм) та суму пожертви у списку Донорів Проекту. 

5. Увага: деякі банки відкривають можливість здійснювати регулярний платіж з карт лише за запитом клієнта.

Якщо Ви не впевнені, що Ваша карта відкрита для регулярних платежів – зв'яжіться з банком (за телефоном підтримки, зазначеному на звороті карти).
Вам потрібно зателефонувати в банк – скажіть оператору, що Ви хочете зробити регулярних платіж і він підключить дану функцію.

Я підписався на регулярний платіж, але хочу відмовитися від нього. 

Якщо ви зареєстрований користувач, відписатися від регулярного платежу ви можете в вашому особистому кабінеті, у розділі - Регулярні платежі
Якщо ви не зареєстрований користувач, напишіть нам на support@ubb.org.ua, ми допоможемо знайти ваш платіж.

Велике спасибі за вашу допомогу та підтримку.

Користувачам

Я зареєструвався, але забув свій пароль.

Якщо у вас виникають труднощі з авторизацією, просимо писати нам на support@ubb.org.ua.

У мене скоро День народження/ річниця/ день весілля, чи можу я на цю честь зібрати кошти і зробити добру справу?

Так, з цієї нагоди ви можете створити особисту Кампанію. Для цього вам потрібно зареєструватися на сайті dobro.ua, в рубриці “Кампанії” обрати “Створити нову Кампанію” і заповнити всі необхідні поля. Єдина важлива умова - ви можете підтримати лише вже опублікований та активний проєкт на dobro.ua.

Якщо я раніше підтримав проект, а зараз отримав повідомлення про те, що проект неможливо реалізувати, що буде із моєю пожертвою?

Якщо Ви отримали таке повідомлення, це означає, що проект, який Ви підтримали, із певних причин не може бути реалізованим. У такому разі Ви можете перенаправити ваш платіж на інший проект цієї категорії  (зробити це Ви можете у своєму кабінеті) або на скарбничку категорії.

Про заходи

Що таке заходи?

Заходи — це благодійні свята, концерти, лекції, зустрічі, тренінги, змагання і безліч іншого. Учасником заходів може бути будь-хто, бажаючий їх відвідати.  Для участі ви робите внесок, за який отримуєте винагороду, а ми — скеровуємо ваші кошти на благодійні проєкти та звітуємо про них.

В підсумку — ви робите добру справу та долучаєтеся до цікавих подій!

Чи можу я створити власний захід, щоб віддати кошти на благодійність? Як це зробити?

Так!

Якщо, наприклад, ви проводите чи організовуєте лекцію та бажаєте вартість вхідних квитків направити на підтримку будь-якого активного проекту на dobro.ua - зв'яжіться з нами, відправивши листа на support@ubb.org.ua, і ми зробимо все необхідне, аби ваш захід з'явився на нашій платформі.

Чи повернуть мені кошти, якщо захід буде відмінено або я не зможу його відвідати?

Ваш внесок на підтримку будь-якого заходу, проєкту чи Кампанії на платформі dobro.ua є благодійним та безповоротним.

Всі зібрані під час заходу кошти, навіть у випадку його відміни чи неможливості проведення, в обов'язковому порядку перераховуються на проєкт, в підтримку якого вони були створені. І ви завжди можете перевірити звіт про їх цільове використання у розділі "Звіти та документи" на сторінці проєкту.

Виникли питання?

Якщо ти не знайшов/-ла відповідь на своє питання, зв’яжися з нами, заповнивши форму.

Зв’язатись з нами