Запитання та відповіді
Я перерахував кошти на проєкт онлайн із банківської карти. Як переконатися, що їх зараховано на проєкт?
Після успішного перерахування коштів сума Вашого пожертвування та час трансакції з’явиться у віконечку "Підтримали" та в розділі “Донори” проєкту.
Я перерахував кошти через відділення банку. Коли кошти буде зараховано на проєкт?
Ваш платіж, як і будь-який інший платіж, здійснений через відділення банку, буде зараховано на проєкт упродовж трьох банківських днів та з’явиться в рубриці “Донори” відповідного проєкту.
Я перерахував кошти, але не бачу себе в переліку донорів. Що робити?
Якщо Ви не знаходите свій платіж на сайті dobro.ua, просимо написати нам лист на [email protected], вказавши спосіб оплати, Ваші ПІБ і суму, яку Ви перерахували. Якщо платіж було здійснено онлайн з банківської карти, просимо також вказати перші 6 і останні 2 її цифри та орієнтовний час оплати.
Я хочу пожертвувати кошти на проєкт. Чи обов’язково мені реєструватися на сайті?
Для того, щоб здійснити платіж на сайті dobro.ua, реєстрація не обов’язкова, тоді Ваш платіж відобразиться як анонімний. Проте зареєстровані користувачі можуть користуватися особистим кабінетом, отримувати новини про підопічних, яким вони допомогли, створювати особисту кампанію зі збору коштів, тощо.
Я перерахував кошти із банківської карти (спосіб оплати: Visa/ Master Card/ LiqPay/ Приват24). Як відобразиться мій внесок, списаний з карти у валюті (доларах/ євро), серед донорів проєкту?
Платформа dobro.ua користується платіжним рішення від ПриватБанку (Україна) – LiqPay. За допомогою LiqPay благодійники можуть оплачувати картками Mastercard/ VISA/ UnionPay/ Простір благодійні внески на підтримку благодійних проєктів в режимі реального часу. Відповідно до вимог Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" від 05.04.2001 № 2346-III для юридичних осіб, в тому числі благодійних організацій, якою є наша платформа, за допомогою сервісів інтернет-еквайрингу (зокрема LiqPay) можна залучати кошти лише в національній валюті України – гривні.
При цьому не важливо, з якої країни і якою валютою проходить оплата – перераховані кошти автоматично конвертуються в гривню. Тому всі внески на платформі dobro.ua платіжна система автоматично конвертує в гривню за актуальними курсами валют на момент проведення платіжної операції. І саме отримана сума в гривні відображається на проєкті, який підтримав благодійних.
Довідково: переказ валюти та зарахування коштів на валютні рахунки благодійної организації можливий лише за умови здійснення міжнародного переказу за допомогою системи SWIFT із власного рахунку Платника на валютний рахунок Одержувача – тобто за банківськими реквізитами міжбанківським переказом.
Я не можу обрати проєкт, який хочу підтримати. Що робити?
У такому разі Ви можете здійснити пожертву у скарбничку відповідної категорії, тоді у нас буде можливість врятувати чиєсь життя, переспрямувавши необхідну суму зі скарбнички на проєкт.
Як обрати фонд, якому можна довіряти?
По-перше, в нього має бути сайт, де ви можете з'ясувати, з якими категоріями працює фонд і куди він витрачає благодійні кошти. Прозорий фонд не може збирати гроші на особисту картку, такий збір непрозорий і його не можливо проконтролювати.
На сайті обов'язково мають бути опубліковані детальні фінансові та описові звіти, мають бути опубліковані історії підопічних та актуальні контакти співробітників й керівництва фонду. В деяких невеличких фондів може не бути ресурсів на розробку сайту, тоді вся інформація має бути на сторінці офіційного пабліку в соціальних мережах, або надана в особистих повідомленнях на вашу вимогу.
Побачити в звітності такі статті витрат, як “заробітна плата співробітників” або “адміністративні витрати”, абсолютно нормально. В благодійності повинні працювати професіонали, які несуть відповідальність за якість своєї роботи. За їхні спеціальні навички, знання та велику відповідальність та психологічне навантаження вони мають отримувати заробітну плату.
Скільки грошей не соромно пожертвувати?
Одна гривня — це вже величезна допомога. І це не метафора. Регулярна пожертва в 30 гривень на місяць, тобто по гривні на день дозволить нам планувати роботу і допомагати максимально ефективно та швидко, особливо тоді, коли необхідно гасити пожежу і допомагати негайно.
Якщо ви можете дозволити собі більше — чудово, але краще розрахувати, скільки ви можете віддавати на благодійність щомісяця і підписатися на регулярний внесок, ніж відразу перевести велику суму. Але остаточне рішення за вами і будь-яка допомога важлива!
Що таке Кампанія?
Хто може створити Кампанію?
Створити Кампанію може будь-яка особа, організація чи група однодумців.
Для цього треба бути зареєстрованим Користувачем. Зареєструватися можна тут - https://dobro.ua/member/registration.
Як створити Кампанію?
Щоб створити Кампанію, потрібно заповнити обов’язкові поля у формі реєстрації Кампанії https://dobro.ua/campaign_create та вказати всю необхідну інформацію, після чого Кампанія потрапить на премодерацію.
Модератор dobro.ua може, у разі необхідності, зв'язатися з Ініціатором Кампанії за допомогою електронної пошти, щодо уточнення чи корегування наданої інформації. Якщо протягом 7-ми календарних днів Ініціатор не надасть відповідь чи не внесе необхідні зміні у власну Кампанію, модератор має право відхилити Кампанію і вона не буде опублікована на платформі dobro.ua.
Як зібрати Кампанію? Що для цього потрібно?
Треба зробити лише 4 кроки:
- обрати серед активних проєктів на платформі dobro.ua свій улюблений
- придумати назву, опис та обрати власну фотографію чи картинку для заставки
- зареєструвати нову Кампанію тут
- ОБОВ'ЯЗКОВО та НАДВАЖЛИВО - заохотити своє оточення у соціальних мережах чи особистих повідомленнях підтримати вашу Кампанію внесками будь-якого розміру!
Чи можу я запропонувати проєкт, який хочу зібрати, якщо його немає на dobro.ua?
Ви можете обрати для своєї Кампанії лише проєкт, який вже опублікований на платформі dobro.ua.
Кампанії створюються виключно на підтримку вже існуючих та активних проєктів або проєктів-скарбничок.
Чи можу я у своїй Кампанії збирати кошти на банківську картку?
Ні, це заборонено Правилами, принципами та процедурами діяльності платформи dobro.ua.
Кампанії, в описі/новинах/коментарях до яких вказано альтернативні інструменти для збору коштів - наприклад номери особистих банківських карток чи посилання на будь-які зовнішні ресурси, окрім dobro.ua, будуть відхилені та видалені модератором.
На що витрачаються кошти, зібрані через Кампанії?
Усі внески на підтримку Кампанії одразу зараховуються на пов'язаний з нею проєкт, який був обраний при реєстрації Кампанії.
Їх одночасно можна побачити в розділі “Донори” і на сторінці Кампанії і на самому проєкті, для підтримки якого вона створена.
Що може бути приводом для створення Кампанії?
Кампанія дає можливість будь-якій людині відзначати будь-який привід з користю для тих, хто потребує допомоги.
Це може бути День народження, Річниця, Весілля, Новий Рік чи будь-який особистий привід. Створюючи Кампанію, ви можете додати власний привід до переліку вже існуючих.
Як оформити регулярний платіж?
Ви можете підписатися на регулярний платіж, який буде списуватися з вашої карти автоматично, щоб:
Підтримати роботу всієї платформи dobro.ua
Підтримати проєкти певної категорії:
- Здоров'я
- Освіта
- Культура та спорт
- Екологія та тварини
- Підтримка громад
- Наше мiсто
1. Як це працює: потрапляючи на сторінку регулярних платежів, ви зазначаєте у платіжному формулярі суму та періодичність списання коштів.
2. Ми просимо вас залишити ваш e-mail, для того, аби ви мали змогу відписатися від платежу, для цього сбережіть лінк, який ми вам надіслали.
3. Після цього, банк у визначений Вами термін регулярно перераховуватиме гроші з Вашої картки на рахунок найдобріших справ.
4. Якщо платіж пройшов успішно, Ви побачите сторінку із подякою, а також зможете знайти своє ім'я (нік-нейм) та суму пожертви у списку Донорів Проєкту.
5. Увага: деякі банки відкривають можливість здійснювати регулярний платіж з карт лише за запитом клієнта.
Якщо Ви не впевнені, що Ваша карта відкрита для регулярних платежів – зв'яжіться з банком (за телефоном підтримки, зазначеному на звороті карти).
Вам потрібно зателефонувати в банк – скажіть оператору, що Ви хочете зробити регулярних платіж і він підключить дану функцію.
Я підписався на регулярний платіж, але хочу відмовитися від нього.
Якщо ви зареєстрований користувач, відписатися від регулярного платежу ви можете в вашому особистому кабінеті, у розділі - Регулярні платежі
Якщо ви не зареєстрований користувач, напишіть нам на [email protected], ми допоможемо знайти ваш платіж.
Велике спасибі за вашу допомогу та підтримку.
Мені потрібна допомога, які документи в мене можуть попросити у благодійній організації (БО)?
Звертаємо Вашу увагу на те, що публічний збір благодійних пожертв здійснюється з дотриманням ст. 7 Закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації".
Стандартний пакет документів, який у вас можуть попросити в БО, це:
- документи, що засвідчують вашу особу, місце проживання, ІПН, сімейний стан,
- медичні документи, що засвідчують діагноз, які надаються при умові, що підписано згоду на обробку персональних даних,
- рахунки на ліки чи оплату послуг.
Окрім цього, вам обовʼязково необхідно написати заяву на отримання благодійної допомоги, підписати згоду на обробку ваших персональних даних та договір про співпрацю з БО – все це потрібно для публічного збору коштів.
Також в залежності від типу звернення за потреби у вас можуть запросити й інші документи.
Я зареєструвався, але забув свій пароль.
Якщо у вас виникають труднощі з авторизацією, просимо писати нам на [email protected].
У мене скоро День народження/ річниця/ день весілля, чи можу я на цю честь зібрати кошти і зробити добру справу?
Так, з цієї нагоди ви можете створити особисту Кампанію. Для цього вам потрібно зареєструватися на сайті dobro.ua, в рубриці “Кампанії” обрати “Створити нову Кампанію” і заповнити всі необхідні поля. Єдина важлива умова - ви можете підтримати лише вже опублікований та активний проєкт на dobro.ua.
Якщо я раніше підтримав проєкт, а зараз отримав повідомлення про те, що проєкт неможливо реалізувати, що буде із моєю пожертвою?
Якщо Ви отримали таке повідомлення, це означає, що проєкт, який Ви підтримали, із певних причин не може бути реалізованим. У такому разі Ви можете перенаправити ваш платіж на інший проєкт цієї категорії (зробити це Ви можете у своєму кабінеті) або на скарбничку категорії.
Якщо ти не знайшов/-ла відповідь на своє питання, зв’яжися з нами, заповнивши форму.
Зв’язатись з нами