Публічна благодійність – це самопіар?
21.07.2021 11:42
779 переглядів

Публічна благодійність – це самопіар?
Три ідеї, як робити добрі справи: на прикладі Садочок , АЗК «WOG» та Vodafone Ukraine
Велика кількість працівників і власників бізнесів, вважають, що коли компанія займається благодійністю публічно, то це виглядає виключно як самопіар. Базуючись на цих страхах і переживаннях, топменеджмент приймає рішення або займатися благодійністю тихо або ж не займатися нею взагалі.
У команді dobro.ua ми вважаємо, що коли виникає дилема: займатися благодійністю і розповідати про це чи не займатися зовсім, то вибір стає очевидним.
Як відрізнити благодійність від піару? Читайте у тексті нашого піарника Богдана Бердника для MC.today: