Незалежне життя

У долі кожного підлітка настає час вибору життєвого шляху. Особливо важко цей вибір дається дітям з обмеженими можливостями здоров'я, професійні можливості яких в тій чи іншій мірі також обмежені.
Ефективність профорієнтації, залежить від правильної роботи фахівців, в ході якої враховується не тільки нозологія, а й вік дитини з обмеженими можливостями та форми взаємодії з батьками, професійні переваги яких у відношенні до дитини не завжди сходяться з інтересами самої дитини.
У сучасній психології виділено такі вікові етапи, з яких можна починати профорієнтаційну діяльність:
- перший старший шкільний вік: 14-16 років,
- другий старший шкільний вік: 16-18 років.
Кожен з перерахованих вікових етапів має свої цілі і зміст профорієнтаційної роботи. Соціальний маршрут підлітка з обмеженими можливостями здоров'я має свої етапи:
- вибір навчального закладу;
- підбір освітніх програм і методик;
- особистісно орієнтований процес навчання;
- психолого-медико-соціальний супровід;
- перед професійне і професійне самовизначення з метою соціальної інтеграції та самореалізації особистості.
Завдяки безперервної корекційній роботі організованою нашим Фондом, Софія системно просувається від одного етапу розвитку до наступного, частиною якого в обов'язковому порядку стає профорієнтаційна робота.
Кошти зібрані на dobro.ua забезпечують три місяці соціального супроводу Софії, що дає можливість дівчині на незалежне життя в майбутньому.