Крок за кроком

Поведінкова терапія - це програма, яка має чітку і послідовну структуру навчання. Спеціаліст АВА терапії обирає функціональні цілі для навчання, при досягненні яких, якісно змінюється життя дитини.

Фахівець відзначає: "Недостатньо зрозуміти НАД ЧИМ ми будемо працювати. Важливо зрозуміти, ЯК працювати і які методики ми будемо застосовувати". У поведінкового фахівця є багато інструментів допомоги.

В ході функціонального аналізу поведінки він визначає одну з функцій поведінки:

1. Доступ до бажаного.

2. Залучення уваги.

3. Уникнення вимог.

4. самостимуляцією.

Спочатку проводиться функціональна оцінка небажаного поведінки і визначається дефіцит.

Далі фахівець навчає дитину опорним ключовим навичкам, наприклад:

  • постановка вказівного жесту;
  • спільне і розділене увагу;
  • навик імітації;
  • виконання інструкцій;
  • керівний контроль;
  • навик звертатися з проханням, висловлювати згоду, незгоду (так, ні, дай плюс жести);
  • розвиток мовлення;
  • академічні знання;

Перший місяць занять Михайла за методом АВА терапія доводить свою ефективність в роботі з його базовими дефіцитами. Попереду у хлопчика тривалий процес супроводу фахівцем - рік комплексної роботи з фахівцями АВА терапії, логопедом-деффектологом, ерготерапевтами, тренером - реабілітологом по адаптивной фізкультури.

Допомогти може кожен

Допомогти простіше, ніж ви думаєте. Створіть власну кампанію збору коштів та діліться з друзями.
Разом ми швидше збираємо гроші!

Створити кампанію