ЛФК - основний засіб корекції дітей з ЗПР.
Вченими доведено, що фізичні вправи підвищують працездатність клітин кори головного мозку і їх стійкість до сильних подразників, покращують аналітико-синтетичну діяльність центральної нервової системи і взаємодія двох сигнальних систем, обумовлюють більш швидке формування позитивних умовних рефлексів, що супроводжується підвищенням інтенсивності та концентрації уваги, поліпшенням пам'яті і т.п.
Комплекси лікувальної гімнастики у дітей з затримкою психо-мовного розвитку спрямовані на стимуляцію темпів формування пізнавальної та емоційної сфер, функції активної уваги, здатності до вольового зусилля, працездатності, вміння швидко перемикати увагу.
Найсприятливіший період для реабілітації дітей з ЗПРР - молодший дошкільний вік, в періоди найбільш легкого і швидкого розвитку певних психічних процесів. Ефективність проведеного лікування і реабілітації визначається ступенем тяжкості затримки розвитку і тим комплексом засобів впливу, який ми застосовуємо.