Курс іпотератії завершено.
![](https://dobro-media-prod.s3-eu-west-1.amazonaws.com/posts/2021/06/29/banners/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B1%D0%B5%D0%B7_%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B8-18.jpg.840x500_q85_box-26%2C0%2C934%2C540_crop_detail.jpg)
За підтримки нашого Фонду Назар і Богдан отримали черговий курс іпотерапії.
Завдяки цьому методу у хлопчиків спостерігається:
- зниження гіперактивності,
- поліпшення самоконтролю;
- покращення мовного розвитку,
- зростання розуміння інструкцій та соціальних норм,
- збільшення активного словникового запасу
Аутизм або розлади аутистичного спектру - це гетерогенна група порушень розвитку нервової системи, які мають різноманітну етіологію, але характеризуються загальними симптомами, пов'язаними з порушеннями соціальної взаємодії, спілкування і поведінки (зокрема, стереотипність і обмеженість дій або інтересів).
Переваги іпотерапії в реабілітації дітей з аутизмом:
- метод іпотерапії поєднує фізичну і психоемоційну реабілітацію з тренінгом соціальних, комунікативних, когнітивних і мовних навичок;
- метод безпечний для дітей і не має побічних ефектів - не протипоказаний. Уніфікованим протоколом надання допомоги дітям з аутизмом (наказ МОЗ від 15.06.2015 № 341);
- доведено позитивний вплив фізичних методів реабілітації на мовні, когнітивні функції, поведінка у дітей з РАС (В.І. Козявкін, 2015 - результати спостереження.- результати спостереження 385 дітей з РАС, які отримували лікування за системою інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації);
-
доказова база ефективності іпотерапії збільшується з кожним роком - зростає кількість досліджень в зарубіжних країнах.
В ході реабілітації дітей з РАС проводяться:
- тренінг мовних навичок;
- тренінг комунікативних навичок;
- тренінг соціальних навичок і самоконтролю, формування мотиваційної сфери.
Щодня хлопчики отримують і засвоюють нові навички спілкування та саморегуляції. Завдяки безперервній роботі фахівців і колосальним зусиллям батьків вони стають більш відкритими і розширюють коло інтересів.