Публічна благодійність – це самопіар?

Публічна благодійність – це самопіар?

Публічна благодійність – це самопіар?

Три ідеї, як робити добрі справи: на прикладі Садочок , АЗК «WOG» та Vodafone Ukraine

Велика кількість працівників і власників бізнесів, вважають, що коли компанія займається благодійністю публічно, то це виглядає виключно як самопіар. Базуючись на цих страхах і переживаннях, топменеджмент приймає рішення або займатися благодійністю тихо або ж не займатися нею взагалі. 

У команді dobro.ua ми вважаємо, що коли виникає дилема: займатися благодійністю і розповідати про це чи не займатися зовсім, то вибір стає очевидним.

Як відрізнити благодійність від піару? Читайте у тексті нашого піарника Богдана Бердника  для MC.today:

ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ