Колеги, вітаємо вас!

Це детальна інструкція з підготовки проєкту на dobro.ua, яка містить у собі 2 частини: перша – це підготовка вашої проєктної заявки (крок 1 та крок 2), друга – це створення проєкту через кабінет Оператора допомоги (крок 3). Також вона містить методичні рекомендації з підготовки звіту по проєкту.

Передусім хочемо поділитися коротким відео про те, як підготувати успішний проєкт на dobro.ua, використовуючи інноваційні інструменти штучного інтелекту (ШІ). У цьому відео ми ділимося порадами, як визначити мету проєкту, придумати влучну назву, підготувати опис проєкту й перекласти його різними мовами та обрати якісне емоційне фото тощо. Сподіваємося, ви надихнетеся цим відео, познайомитеся з можливостями ШІ та будете застосовувати їх на практиці у своїй роботі:
 

 

Тепер можемо переходити до практичної частини. Отож, щоб підготувати та подати проєкт на платформу dobro.ua, вам потрібно виконати декілька кроків:

КРОК 1. ЗАВАНТАЖУЙТЕ ТА ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУЛЯР:
Завантажити! (адресна допомога)

Завантажити! (інші проєкти)

КРОК 2. ЯКЩО ВИ ГОТУЄТЕ АДРЕСНИЙ ПРОЄКТ, ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДПИШІТЬ ІЗ ФІЗ.ОСОБОЮ (чи її/ його батьками) НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:
1) ЗАЯВА від дорослої фіз.особи, котрій необхідна допомога або ЗАЯВА від батьків дитини.
2) ДОГОВІР між Вашою благодійною організацією та фіз.особою, котрій необхідна допомога (чи її батьками). Проте Ви можете використовувати також ваш типовий договір.
3) ЗГОДА беніфіціара на обробку персональних даних.
ШАБЛОН ДОКУМЕНТІВ можна завантажити тут.

ТАКОЖ ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ!

1. Переглянути, чи немає активних проєктів по фіз.особі (для цього потрібно зайти на сайт dobro.ua та скористатися пошуком по ПІБ підопічного).
2. Переконатися, що фіз.особа/ її батьки не співпрацюють з іншими ОД на dobro.ua, щоб уникнути подвійних зборів на сайті.

Якщо ви виявили, що інший Оператор допомоги вже збирає кошти для цієї фіз.особи на dobro.ua, прохання поговорити з фіз.особою/ її батьками, щоб вони ставили вас до відому, що кошти для них збирають інші фонди також. Ми наразі стараємося уникати ситуацій з паралельними зборами на одну фіз.особу (навіть, якщо кошти збираються на різні потреби для цієї людини). Просимо вас дочекатися, поки збереться поточний проєкт і подати ваш проєкт повторно після цього.


КРОК 3. ПЕРЕЙДІТЬ У ВАШ КАБІНЕТ ОПЕРАТОРА ДОПОМОГИ ТА ПОДАЙТЕ ПРОЄКТ ТАМ.

Користуйтесь інструкцією з користування кабінетом ОД (ТУТ).

УВАГА!
1) У кабінеті Оператора допомоги Вам необхідно заповнити абсолютно всі поля!
2) На сторінці, де необхідно додати документи по проєкту, Ви маєте додати наступні документи:

- для проєктів, направлених на збір коштів для фізичних осіб: скановані копії паспорту фіз.особи/ св.про народження, заключення лікарів (епікриз), історію хвороби, рахунок (завірений мокрою печаттю вашої організації) на медикаменти чи рахунок (завірений мокрою печаттю вашої організації) на лікування у лікарні/ реабілітаційному центрі тощо та обовʼязково лист-прохання про розміщення проєкту з підписом та печаттю вашої організації. Оформити лист потрібно по аналогії ось із цим листом-запитом на розміщення проєкту.

для проєктів, направлених на збір коштів на певні речі/ медикаменти та ін.: рахунок/ комерційна пропозиція, лист-запит на розміщення проєкту (див.вище).

КРІМ ЦЬОГО, У ЛИСТІ НА РОЗМІЩЕННЯ ПРОЄКТУ просимо прописати, як Ви організуєте контроль правильного використання послуг/ речей, придбаних на ці кошти. Наприклад, якщо речі передаються певній установі, яка має розподілити дані речі між кінцевими реципієнтами, то яким чином Ви зможете перевірити, що кінцеві реципієнти отримали ці речі безкоштовно і чи справді всі ці реципієнти потребували цих речей?

3) Додати у відповідне поле ФОТО гарної якості (1064 на 564 пікселя – надвисока якість, 958 на 508 пікселів – висока якість, 798 на 423 пікселя – середня. Фото нижчої якості не рекомендуємо використовувати).

4) Назви документів вказати у відповідних полях наступним чином: «св.про народження_прізвище», «паспорт_прізвище», «історія хвороби_прізвище», «висновок лікаря_прізвище», «рахунок_прізвище» і т.д.

Проєкт на сайті публікується двома мовами. Текст проєкту Ви пишете у відповідних полях при подачі проєкту з кабінету Оператора допомоги (та дублюєте у формулярі) відразу українською та англійською мовами.

Далі з вами буде підписана додаткова угода до проєкту, якщо це вже не перший Ваш проєкт. Якщо перший, то і договір про співпрацю.

Після цього проєкт з’явиться на https://dobro.ua/.

Щойно проєкт буде опубліковано, просимо вас запустити 1-2 (можна більше) кампаній у підтримку цього проєкту. 
 

Також ми з радістю презентуємо наш новий навчальний онлайн-курс під назвою "Нейромережі для фандрейзингу", який ми створили разом із Денисом Березовським, засновником освітньої платформи RESTRATEGY. Це навчальний матеріал, який буде корисним для всіх, хто займається створенням благодійних проєктів та залученням коштів на добрі справи. 

 

ЗВІТ. Наперед продумайте, як Ви будете оформляти звіт по цьому проєкту (якими первинними документами Ви будете закривати цей звіт?). З інструкцією до підготовки звіту ознайомитися ТУТ.