Ключі добрих справ! Благодійна колекція прикрас

Бренд Cote&Jeunot презентує благодійну колекцію прикрас, створену у співпраці з дизайнерами-переселенцями.
Український ювелірний бренд Cote&Jeunot презентував нову колекцію "Ключі", де кожна прикраса розкриває важливі історії та сенси. Обличчям лінійки стала ілюстраторка Маша Фоя, що створила ілюстрації для The Guardian та The New York Times. А частину з продажу прикрас бренд направить на допомогу внутрішньо-переміщених осіб.
Розроблена у співпраці з дизайнерами-переселенцями, нова колекція втілює глибокі почуття та цінності, переносячи їх на підвіски у вигляді ключа. Кожен з них не лише символізує рідну домівку, але і репрезентує глибокі почуття та цінності. Це кохання, що лише зміцнюється через відкрите серце. Це надія, що розкриває віру у світле та щасливе майбутнє. Це затишок оселі, за дверима якої знаходиться тепле родинне вогнище.
"Звʼязку ключів ти маєш, коли в тебе є дім. А дім – це місце, де знаходяться твої опори. Якщо старі зруйновані, тільки ти можеш створити нові. Якщо ти даруєш такий ключик, ти даруєш побажання, цінні для цієї людини", – розповіла про колекцію засновниця та дизайнерка бренду Олена Ястреб.
Не випадковим став і вибір обличчя колекції. Лінійку представила українська ілюстраторка Маша Фоя, що створила ілюстрації про Маріуполь для The Guardian Weekly та The New York Times. Через свої роботи дівчина самовиражається і за час повномасштабного вторгнення Маша візуальною мовою чітко передає все те, що переживає зараз кожна українська родина.
Частину прибутку з продажу колекції Cote&Jeunot направить на допомогу проєкту МБФ "Центр соціальних проектів майбутнього" на платформі dobro.ua, а саме на потреби українців, що вимушено покинули власні домівки та перебувають в спеціально створених прихистках. Крім того, разом з dobro.ua, бренд розіграє серію прикрас серед усіх, хто зробить донат від 50 грн.
А придбати колекцію можна на сайті бренду та сторінці в Instagram.