Найважливіші думки команди dobro.ua
Команда платформи dobro.ua має багаторічну експертизу в благодійній діяльності, фандрейзингу коштів та контролі реалізації проєктів різного маштабу. Тому час від часу ми ділимося нашими знаннями з медіа, які ми поважаємо. Вважаємо доцільним поділитися і з вами нашими актуальними текстами про добрі справи під час війни.
Враховуючи тринадцятирічний досвід роботи з сотнями компаній в рамках діяльності благодійної платформи dobro.ua, є декілька правил, які можуть стати корисними тим, хто стає частиною великих рішень та долучається до благодійності. Головне правило для мене — добро має звучати голосно. Добрі справи повинні і мають надихати людей, дарувати надію, ставати прикладом та точкою опори не тільки для отримувачів допомоги, а й для співробітників компаній. Але при цьому треба дуже обережно та екологічно підходити до комунікацій.
Про корисні правила для бізнесу розповіла PR-директорка dobro.ua Тетяна Райкова-Пилипчук для The page
Пропонуємо розібратися, ефективність у благодійності – це про кількість зібраних грошей чи про кількість проєктів у медіа або все ж про кількість людей, які отримали допомогу?
Найпростіше було би оцінювати ефективність за кількістю зібраних та витрачених грошей, адже відповідальні фонди щороку мають публікувати свою звітність, проходити аудит та звітувати до податкової. Але не все так чорно-біло.
У роботі благодійників значно більше нюансів та складових. Їх і розглянемо. Як визначити ефективність благодійного фонду та зрозуміти, кому можна довіряти?
Про розповів наш комунікаційник для Української правди.
Уникайте імпульсивних пожертв!
Коли бачите терміновий або емоційний збір, зупиніться на кілька хвилин. Подумайте: чи є достовірна інформація про цей збір? Чи є підтвердження від інших людей чи організацій? Чи має фонд або людина компетенцію в цій сфері?
PR-директорка dobro.ua Тетяна Райкова-Пилипчук розповіла УСІ.ONLINE про емоційні донати.