Колеги, щойно Ваш проєкт буде опубліковано на dobro.ua, Ви можете докладати зусилля для пришвидшування збору коштів по ньому. Для цього, окрім ТОПу і поширення інформації в соц.мережах, є й інші інструменти:

Створення кампаній

Про те, що таке "кампанія", як їх створювати і з їх допомогою збирати кошти на Ваші проєкти, ми підготували цілу інструкцію https://dobro.ua/staticpage/campaign_create/ і навіть записали відео https://www.youtube.com/watch?v=k6YzjzSQDLA&feature=youtu.be.

Створити кампанію можна тут: https://dobro.ua/campaign_create/.   

Залишилося найцікавіше – назва, фото і текст кампанії.

Назва. Зробіть її цікавою, короткою і чіткою. Хай вона опише проблему і дасть зрозуміти, як і чим Ви хочете допомогти. Не забувайте про метафори, порівняння і епітети, це додасть назві емоційності. Не варто дублювати сюди назву проєкту, який Ви підтримуєте, це лише заплутає ваших донорів.

Фото. Найкраще тут працює особисте тематичне фото вас/ вашої сім’ї/ колективу/ пари тощо.

Текст. Це найважча частина, адже якщо назва і фото хороші, а на місці основного тексту одне речення "Допоможіть", навряд кампанія збере багато коштів, навіть якщо її побачать усі ваші знайомі і друзі в соц.мережах.

Тому ось декілька порад, як зробити текст кампанії цікавим і емоційним:

1.  Розпочніть із того, хто Ви і чому хочете допомогти. Особисті деталі про вас тут будуть дуже доречними.

2.  Можна вказати привід, який послужив причиною створення кампанії (це може бути не лише День народження чи річниця, а і просто бажання допомогти).

3.  Розкажіть про історію знайомства із підопічним/ центром допомоги/ медичним закладом/ притулком тощо, якому Ви допомагаєте.

4.  І, власне, познайомте своїх донорів з історією того, кому Ви хочете допомогти: тут вам у пригоді стане текст проєкту, який Ви підтримуєте, проте копіювати його повністю не потрібно. Візьміть з нього основну інформацію (декілька речень), і додайте у свій текст кампанії.

5.  І останнє – заклик підтримати вашу кампанію. Нехай він буде не нав’язливим, проте емоційним – і це стане красивою кульмінацією вашої розповіді.

Приклад: https://dobro.ua/campaign/kolovorot_dobra/.

Все! Ваша кампанія готова, аби її побачив світ. Публікуйте, поширюйте її у соц.мережах і закликайте інших робити добро!

Ви можете створити 1-2 (можна більше) кампаній у підтримку Вашого проєкту і щойно зробите це, напишіть нам про це на [email protected], будь ласка.

Як знайти людей, котрі запустять кампанії на підтримку Вашого проєкту на dobro.ua?

Поради нашого піар-відділу:

1. Знайдіть свою унікальність. Приклад: саме Ви допомагаєте певному притулку для тварин, в якому рятують десятки собак, і зараз Вам потрібна допомога.

 2. Опишіть переваги співпраці з вашим фондом для конкретної людини. Вивчіть її сторінку в соц.мережах, якщо це публічна особа – то кожну його участь у благодійних акціях, щоб написати їй вже конкретну пропозицію, яка відгукується саме у неї.

Приклад: Лідер Думок народила дитину передчасно і говорить про це відкрито. Дібрати проєкт, який закриває її «біль» і допоможе медичним установам, які виходжують новонароджених.

3. Складіть кілька пропозицій про співпрацю з різними ключовими унікальностями і протестуйте, яка із пропозицій спрацювала найкраще:

4. Мікро інфлюєнсери – краще великих зірок. Завжди круто, коли знаменитість говорить про вашу роботу. Але в стратегії побудови довгострокових відносин з вашими потенційними "адвокатами бренду" краще, коли це більш залучена людина, нехай і з 1-2 тис. підписників. Зробіть її зіркою свого фонду (підтримуйте, підказуйте, звітуючи про виконану роботу) і його соціальні зв'язки спрацюють на довгий залучення.

5. Журналісти – відмінні фандрайзери. Шукайте журналістів різних соціальних тематик, вивчайте їх матеріали і пропонуйте проєкти, які можуть їм відгукнутися. Програма, яка допоможе шукати журналістів за ключовими словами їх статей, https://muckrack.com/.

6. Розповідайте історію простими словами, чому саме Ви закриваєте проблему і як її рішення може вплинути на Вашого фандрайзера.

7. Не фокусуйтеся на проблемах в першому повідомленні – більше на тому, як Ви можете їх вирішити.

8. Використовуйте формулу повідомлення про себе:

МОЯ ОРГАНІЗАЦІЯ...

ЗАЙМАЄТЬСЯ…

ДОПОМАГАЄ…

ГЕОГРАФІЯ...

ВИРІШУЄ ПРОБЛЕМУ…

УНІКАЛЬНА СКЛАДОВА…

 

ПРОГЛЯНУТИ ІНСТРУКЦІЮ ФАНДРЕЙЗЕРА